Vi er Miles

Mileskulturen

Det du imidlertid ikke møter er en streng økonomisjef med rigide budsjettposter. Det er mye mer logisk at du er sjef for utstyret du trenger til din egen arbeidshverdag, det er tross alt du som vet hva du trenger av laptop, skjerm og telefon. Det er også du som bestemmer hvilken retning du vil utvikle deg i faglig og du vurderer selv hvilke kurs, konferanser og sertifiseringer som passer. Og trenger du ideer eller noen å spille ball med, får du selvsagt hjelp til det.

Livet som konsulent i Miles

Menneskene

I Miles jobber noen av landets dyktigste IT-konsulenter – folk med lang erfaring innen utvikling og arkitektur, UX-design, prosjektledelse og IT-rådgivning. Verdisettet faglig autoritet og varme gjennomsyrer ikke bare alt vi gjør, det er også en fellesnevner for alle som jobber hos oss.

Kanskje du finner noen du kjenner fra før?

Se alle våre kolleger

Samfunnsengasjement

Miles har over flere år bidrar med støtte til en rekke veldedighetsorganisasjoner som jobber med alt fra hjelpearbeid, menneskerettigheter, helse og utdanning til bekjempelse av fattigdom.

Les mer om vårt samfunnsengasjement

Kontorene våre

Sommeren 2005 gikk fire personer sammen for å etablere et nytt og annerledes IT-konsulentselskap i Bergen. Fra den spede start i 2005 har vi vokst fra 4 personer til et konsern med datterselskaper i Bergen, Oslo, Stavanger, Haugesund, Ålesund, Trondheim, Innlandet og Vilnius.

Bli litt bedre kjent med hvert kontor:

Har du lyst å bli bedre kjent med oss?

Med fysiske kontorer i Bergen, Oslo, Stavanger, Haugesund, Trondheim, Innlandet, Litauen og Ålesund er mulighetene mange. Legg igjen kontaktinfo under så avtaler vi en hyggelig prat der du ønsker, når det passer for deg:

    Informasjonen du sender vil KUN bli brukt til å kontakte deg, ingenting annet!